B2B bureau med en særlig profil

B10 er et marketingbureau med speciale i byggeri, teknik og industri. Deraf navnet:

B for byggeri, T for teknik og I for industri...BTI....B10! B10 blev etableret i 1985 og arbejder for virksomheder og institutioner over hele landet. Basen er dels et gammelt renoveret pakhus ved havnen i Randers, dels centralt på Østerbro i København. 

 

 

B10 arbejder med markedsføring i byggebranchen og industriens verden. Det beror på bred indsigt, der består i kendskab og viden om kundernes markedsforhold, produkter, løsninger og systemer. B10 samarbejder med mange typer af kunder – producenter og leverandører, bygherrer og projekterende, udførende og forhandlere, organisationer og institutioner. Vi er løbende i en tæt og konstruktiv dialog med alle parter – både helt generelt og i nogle tilfælde specifikt i forhold til konkrete opgaver og projekter.

Bureauet ejes af kreativ chef, Lars Hagensen og direktør, Søren Nielsen, der i fællesskab fungerer som bureauets ledelse.

 

B10 og byggeri

B10's ekspertise i byggebranchen skyldes også, at flere af medarbejderne har en byggeteknisk baggrund, der er både teoretisk og praktisk funderet. Det betyder et indgående kendskab til produkter og konstruktioner, anvendelsesområder og myndighedskrav, distributionskanaler og arbejdsprocesser. Det betyder også, at B10 kender de individuelle interesser og behov hos dem, der har indflydelse – bygherrer, projekterende, udførende og forhandlere.

 

Kompetencer i tre dimensioner

Virksomheden bygger på et tre-dimensionelt kompetencegrundlag, der består i at kombinere tre stærke felter: MARKETING-, TEKNISK- og KREATIV-kompetence. Samspillet mellem de tre felter danner en kompetencemæssig styrke, der omfatter kommercielle, tekniske og kreative kræfter – baseret på både specialister og generalister.

Bureauets personalegruppe består af engagerede og selvstændige medarbejdere, der med stor indlevelse og mange års erfaring løser opgaver i tæt samspil – og med lige stor respekt for såvel de mindste som de største opgaver.

 

Marketing

Relevant og praktisk orienteret rådgivning. Kortlægning af mål og disponering af midler, indsatser og materialer. Planlægning af målrettet markedsføring, der rammer præcist. Med afsæt i et indgående kendskab til byggebranchens og industriens verden får du en bred viden og en forenklet dialog om markedssegmenter, afsætningsmønstre og målgruppers behov og adfærd.

marketing kompetence

Teknik

Du får et bureau med evner til at forstå dine produkter og konstruktioner, anvendelsesområder og myndighedskrav, distributionskanaler og arbejdsprocesser. Dertil viden om de individuelle interesser og behov hos dem, der har indflydelse. Evnen til at sætte struktur på umulige og mulige opgaver – og ekspertisen til at udvikle informationer til alle typer af medier – print- eller digitalbaseret.

teknik kompetencer

Kreativitet

Du får kompetencen, der handler om sikre fornemmelser for effektfulde virkemidler. Formidlingens kunst. Kombinationen af det verbale og det visuelle. Den elegante, stilrene komposition eller det kontroversielle, grafiske udtryk – uanset medie, værktøj eller materiale. Print eller digitalt. Sansen for at opnå den rigtige forbindelse, der får det til at slå gnister.

kreative kompetencer

 

 

 

Kontakt Søren Nielsen sn@b10.dk / 87 10 67 67
hvis du vil vide mere.