Case - Emballager

Sponsorat med regional synlighed som målet

Stadion-navne-sponsorat er Aalborg Portlands middel for at tage ejerskab for Aalborg Stadion, der tog navneskifte til: Aalborg Portland Park. Målet er regional synlighed overfor såvel kunder som overfor for nye og eksisterende medarbejdere.

Som Nordjyllands væsentligste samlingspunkt for fodboldoplevelser på Aalborg Stadion bestod opgaven i at udvikle og etablere stadionets nye navn på en elegant, fængende og forståelig måde. Der er i forvejen stærke familiebånd mellem Aalborg og Aalborg Portland. Nu blev det yderligere forstærket med navne-sponsoratet af byens stadion. Dekorationen af stadionet foregik både ude og inde – herunder også med produktrelaterede budskaber overfor publikum og tv-kameraerne suppleret med løbende budskaber på LED banderne.

Eksponeringer af både virksomheden, Aalborg Portland og af cement-produkterne. Stærkt og iøjnefaldende og i øvrigt kædet sammen med byens vartegn: Tyren, der står midt på Vesterbro i byens centrum, men som også har gået en dublant ved stadion, klædt i de rød-hvide AaB-farver. Så bliver det ikke mere regionalt!

 

 

Gå tilbage til cases

 

Kontakt Søren Nielsen
sn@b10.dk / 87 10 67 67
og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe med at få dit sponsorat i mål.