Case - Emballager

Indretning, der får sponsorat til at spille

– og gør investeringen værdifuld. Når virksomheder indgår aftaler om sportssponsorater handler det om at få maksimal udnyttelse af investeringen. I den sammenhæng spiller den fysiske synliggørelse en afgørende rolle, så både nuværende og nye, potentielle kunder får syn for sagen. Det gælder i forhold til indretning og ikke mindst de budskaber, der eksponeres enten via statiske plancher på både gulve og vægge eller via dynamiske skærmløsninger.

I mange tilfælde får indretningen kolossal betydning, fordi det en oplagt måde at formidle sine budskaber på – at integrere virksomhedens budskaber direkte med den ”rigtige” verden udenfor VIP-loungen på stadionet, så gæsterne får en markant og iøjefaldende oplevelse af virksomhedens udadvendte og imødekommende facon.

 

Gå tilbage til cases

 

Kontakt Søren Nielsen
sn@b10.dk / 87 10 67 67
og få en dialog om emballager og salgsdisplays - der er frit valg på alle hylder.